Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Tänkte att jag skulle avslöja en sak....

Av M P - 9 oktober 2011 19:53

lite roligt är det!!! Eller hur??? jag vet att ni vill veta och det är bara jag som vet (ja okej några fler :P) Men jag förstår att ni är nyfikna för det är jag ju själv :P


Som några av er kanske läst på mina facebook inlägg så har jag inte mått så värst bra den senaste tiden..

Mycket trött och ja en hel del annat också.. Många har frågat mig på facebook om det är något allvarlig fel på mig! Men det ända jag då har svarat är ju att jag haft en hormonrubbning som några av er redan vet...


Men nu till det vi trodde nästan var omöjligt: VI ÄR GRAVIDA IGEN :D så nästa år blir vår lilla kille STOREBROR :D wohooooooo

Det ska bli så roligt


men det tråkiga nu är att jag mår sjukt dåligt. Mår illa nästan konstant, kräks då och då. och nu har en underbara halsbrännan också kommit tillbaks.. Jaja jag ska inte klaga men det e därför mitt humör inte är på topp.


MVC vet inte riktigt hur långt jag e gången men dem "gissar" på att jag går in i vecka 12 imorgon tror jag det är. Därför passar jag på att berätta idag..


Lite orolig är jag att något ska hända.. Det var ju inte med Niklas.. Inte ens när jag fick vattenavgång 3 månader förtidigt.. Och kolla vilken fin kille han har blivit.. Nu är jag mer rädd att få missfall :S vill verkligen inte ha denna oroskänslan :S


nej nu ska jag kolla lite rundor sen blir det sängen... Första dagen imorgon på jobb sen i onsdags.. undrar hur detta ska gå.... Önska mig lycka till :D


 
 
Ingen bild

Fimpens Sambo

9 oktober 2011 23:56

Men så kuuuul o höra....!!! Härlig o rolig nyhet precis före sänghoppet :) Hälsa övriga familjen o Fimpen hälsar också..hon svalde precis tandborsten...haha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M P - 11 november 2011 22:27

,,, ja gamla bloggen har blivit uppdaterad :D   ses kanske där??? ...

Av M P - 10 oktober 2011 19:55

Viste inte att jag behövde gokänna kommentarerna :S hehe Jaha där ser man.. Nu vet jag de :P     ...

Av M P - 13 september 2011 20:45

att man börjat blogga igen :D jag kommer to.m berätta lite hemlisar så småning om :D har några på lager :P   vi var ju på bornholm första helgen i september :D lite bilder blir det nu så alla kan titta :P   när vi begav oss ut tidigt på mor...

Av M P - 11 september 2011 21:03

Jag kommer skaffa lösenord till vissa inlägg.. och alla kommer inte få de så du ska inte tycka det är konstigt att du INTE får något!!! - Vi är ju vänner??!!! ja visst är vi de men vissa inlägg vill man bara skriva till sig själv och vissa kanske man...

Av M P - 11 september 2011 20:45


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards